Критичко вредновање информација на Интернету
Приликом прегледања садржаја на Интернету сво време треба бити критичан према доступним садржајима. Пошто на Интернету можемо наћи обиље садржаја (реч је о милијардама страна) нормално је да је њихов квалитет/вредност неуједначен.
Увек треба постављати питање квалитета садржаја који вам је доступан. Једна могућа листа питања која вам може помоћи у томе је следећа:
Да ли је садржај коректан и актуелан?
Да ли је садржај презентације у складу са узрастом ученика?
Да ли су квалитетни текстуални, графички и мултимедијални елементи (ако постоје)?
Да ли постоји препорука неке релевантне установе за коришћење презентације?
Да ли је лако кретање (навигација) кроз презентацију?
Да ли сви линкови у презентацији функционишу?
Да ли презентација садржи биографију аутора и његову електронску адресу?
Да ли је аутор веб презентације познато име у својој области?
Да ли постоји линк до посматране презентације са неке презентације у коју већ имамо поверења?
Да ли се наводе потпуни библиографски подаци у цитатима, како би се могли пронаћи оригинални извори?
Да ли посматрана презентација има обележен датум постављања и датум последњег ажурирања? Да ли је то битна карактеристика квалитетне презентације?